Zeyzey67 Kızlar kızım 23 günlük aşırı pişik oldu baya yaygın poposunun heryerinde var derileri soyuluyor pişik yüzünden Yani bukdr nasıl oldu anlamadm başına gelen varmı böle pişik acaba bezden yapıyor olabilir mi başınıza geldiyse nasıl geçirdiniz doktoruna gitsem bişy yapar mı acaba
Hannn Zeyzey67 canım biz de de sleepy bez de oldu prima ya geçtik ve kesinlikle bepanthol baby pişik kremi hemen geçiriyor
Betul-08 Zeyzey67 bebeğinizin altını sildikten sonra iyice kurumasını bekleyin ve bezi öyle kapatın pişik önleme kremi kullanmışmıydırıç
Durununannesi46 Zeyzey67 alerji kaynaklı olabilir, kızım da 15-20 günlükken aynı dediğiniz gibiydi. Meğer sebebi süt ve süt ürünleri alerjisiymiş. Yediklerinize dikkat edin bi deneyin
Hannn Zeyzey67 canım sen bi bepanthol alsana bak gör sabaha daha iyi olacak 40 lira birşey dene göreceksin aynısını yaşadım çünkü
nhduman Hamazinc mi neydi öyle bir şey, kesinlikle yek kullanımda farkını görürsünüz. Kullanın, fotoları da doktorunuza atın, gerekli görürse çağırır zaten. Çok geçmiş olsun 😌
Zeyzey67 Hannn bnde ilk sleepy kullndm sonra cok lastik izi yapıyor diye oğlumda baby turco kullanıyorum ondn memnunum ona geçmek istedim aldım ama kullanmadan önce az vardi pişigi sonra birden bi yayıldı geçiremiyorum piişigi baya kötü durumda şuan baby Turcoyu kullanıyorum acaba ondn mı oldu diyorum Yani anlamıyormda pişigin sebebi bezden mi diye
Zeyzey67 Betul-08 yani şuan hametol pişik kremi aldım 4 gündür kullanıyorum şuanlık olduğu gibi dhaa duruyor krem bitti daha etkisini göremedim ne ypıcm bilmiyorum fena durumda derileri soyuluyor pancar gibi oldu ya
Besraesin Zeyzey67 tesadüf olamaz sanırım bızde sleppy kullandık pişik oldu sıvılce sıvılce kızımın sinir oldum bende sebebıne bakıyordum
Hannn Zeyzey67 bezin de etkisi çok büyük deneye deneye buluyorsun maalesef her bez her bebeğe iyi gelmiyor ama dediğim gibi bepanthol baby pişik kremini al küçüğünden 30 ml kullan acı çekmesin miniğim o rahatlatıyor hemen kızarıklık sönüyor
Ahsenzum22 Zeyzey67 benim kızımda da baby turco öyle pişik yaptı denemediğim şey kalmadı en son her büyük tuvaletindeb sonra yıkadım hamazinc kullandım bez de prima premium care kullandım öyle geçti ama üç hafta sürmüştü kanlar geliyordu artık
Zeyzey67 Besraesin evet bnmde heryeri sivilce sivilce kıpkırmızı pancar gibi oldu birde derileri soyuluyor yayıldı heryere fena durumda
glbhrx Besraesin bizde de aynen sleepy natural kullandık pişik oldu bionatural daha pamuksu diyorlar birde goon bebek bezi pamuksu iç kısmı onu deneyeceğiz. Ne sürdüysem geçmedi. Arko krem, zeytinyağı, sebamed krem, bepantol hepsini denedim. Doktora soracağım.
Zeyzey67 Hannn aldım cnm şuanlık birazdha kızarlıgın rengi yavaş yavaş açılmaya başladı düzelecek inşllh teşekkür ederim cok ❤️
Hndealnathn Zeyzey67 bezini değiştirin ıslak mendil değil su ve pamuk kullanın doktorunuzun önerdiği krem olucaktir onu sürün biraz havalandırin alt değiştirme yapinca
neslihanyildiz Zeyzey67 benim kızıma hametan mavi olan çok iyi geliyor bir sürmede geçiriyor. Dr söyleyip almıştık.