HappyKids 17 Şubat 2020
Haftalar öncesinden arkadaşlarıma, sizce hangi tarihte gelir diye sormuştum. Herkes bir tarih verdi, rahmetli babam 17 Şubat demişti. Öyle de oldu… Annem babam yanımda yok diye burnumun direği sızlaya sızlaya doğuma girdim. Allah yardımcın olsun kızım diyen canım babamın sesi hala kulağımda. Kardeşimi de kapıda görmem çok iyi geldi. Annem de çok güç vermişti bana. 4 saatte doğum yaptım. Her sancımda kızım bana gelmek istiyor diyerek topladım gücümü, kırgınlık, burukluk, aynı zamanda mutluluk vardı. Bebeğimi kollarıma verdiklerinde mucizevi vir şekilde gelen o mutluluk, acının kaybolması. Sıcacık, ıslak, minicik kızımın kokusu hala burnumda ❤️Ben artık iki kişiydim. Önceden kendime dua etmezdim. Şuan çocuğumu büyütebilmem için kendimin de duacısıyım. ❤️