Yenianneeee1 hic anlamayiz onların neye ağladığını iletisim kurmaya baslayinca daha kolay olur 3 aylık oldu benim bebegimde artık anlasiyoruz ☺️ gorumcelerim de bebekleri var Doruk u kucaklarına aldiklarinda ağlıyordu Doruk, süt kokusu geliyor vermiyor kimse süt diye süt ariyordu hep kucakta 😂 ilk zamanlar insan cok süt kokuyor arkadaslarim geldiğinde sarılırken süt kokuyorsun derdi onlar bile alıyorsa o bebek daha fazlasini alıyor ☺️ her meme istediğinde verin karnı aç mi doymuyor mu diye dusunmeyin memeden süt geliyorsa o her türlü doyuyordur ama meme istiyordur. Bol bol emzirin bol bol sütünüz olur inşallah