Yenianneeee1 hayır zamanla görüp şahit olacaksın ki bebegine en çok sen yetebiliyosun kimse senin yerini asla tam olarak tutamıyor. Yeni doğum yapıp yeni bir canlı dünyaya gelmiş olması yorumlar, eleştiriler, ağrılar, bebeğin ağlaması ve birçok şey daha çok can sıkıyor olabilir ama geçiyor ve bebeğinin gülücükler yerine kalıyor. Sen bebegine bak emzir yedir için yatır gaz problemi vs. Küçük daha her şeyi konuşamadığı için ağlayarak anlatıyorlar haliyle .. Şükret ağlaması çok oluyor bazı çocukların gerçi her çocuk bir omur Allah sabır versin kardeşim. Beebgine kendine kuran dinleyin uyuyunca sende uyu dinlen temizlik kendini iyi hissedince veya eşinden destek alabilirsin bu süreçte Rabbım yardımcın olsun bebeğini de en güzel şekilde büyütürsen İslama bağışlasın 🌺