Araslarcaaa oğlum 6,5 aylık. 6 aylık kontrolünde 8900 civariydi. Kilosu iyi. Ama bizim de mesela öyle boğum boğum görünmüyor. Çok normal duruyor. Hatta biraz daha kilo da alsa öyle kilolu durmaz hâlâ diyorum. Sadece eline alınca
ağırlığından anlarsin kilosunu. Bazı insanlar kilolarini gostermedigi gibi oğlum da heralde öyle olacak ☺️ sağlıklı olsunlar kilo sorun değil