Doktor bize bu durumu boyu uzundur diye açıklamıştı. Benzer şeyleri duymuştum ben de zamanında. Kimse özellikle annemler falan asla oğlumun kilosuna inanmıyordu. 3 aylıkken 7300 gramdı bu ne böyle çok zayıf diyorlardı şaka gibi😃 Oğlumun bacaklarında hiç boğum görmedim mesela tamamen yapı meselesi bence. Lop lop olmasına da gerek yok Şu an 13 aylık. Hala aynı kilosunu göstermez. Bence bu gelecek için güzel bir şey