110412 iyi bir cildiye doktoruna götürün geçmiş olsun saçkıran gibi duruyor benim kardeşim aylarca kaç Dr gezdi biteceği yere çoğaldı 3 Dr gezdi en son araştırdı özelde bir dr a gitti cinsleri oluyormuş zaten özel ilaç losyon vs vermişti 1 ay gibi bir sürede tamamen bitti 4 sene olucak çok şükür çıkmadı bir daha