tospikannesiiii Size katılıyorum , sese alıştır, bak falancanın çocukları düğünde uyuyo vs. Şeklindeki söylemler çok can sıkıcı, Yalnız bu konuda değil farklı konularda da mesela kucağa alıştırma , mikrobu da bilsin alışsın, emzirirken baharatlı acı ye ona da alıştır şuna da alıştır.. 🤦🏼♀️ ben kibar bi dille herşeyin bi zamanı olduğunu, zamanı gelince azalarak biteceğini söylüyorum insanlara