Bebeğim 50 günlük nerdeyse, doğduğundan beri gündüzleri tv normal bi sesle açık uyuduğunda da salonda yatıyo yanımızda, normal sesle konuşuyoruz robot çalışıyo yanına falan bazen. Hiç uyanmaz ben de sese alışsın diye bu yöntemi uyguladım inş böyle devam eder.