oyoyoyyedibeni rica ederim bir de naçizane birşey söylemek istiyorum. Benim yeğenimin 2 yaşına daha girmemişti bacağı yandı, tost makinasına düştü. Onu kucakladığum gbi hastaneye götürdüm orda dyanmayacak bir müdahele edildi böyle resmen o deriyi sargı beziyle keseleyip sardılar. 3-4 seferden sonra artık gelmeyin burası çok yoğun bu keseleme işlemini siz yapıp saracaksınız dediler. Abim ve yengem dayanamyoruz ağlamasına dediler yapmadılar ben de ⅔ kex yaptım daha yapamadım içim el vermedi. Ama şimdi 8 yaşında bacağında iz kaldı ve bana hala keşke yapsaydınz diyor dha çok üzülüyorum. Diyeceğim o ki ne yapın derlerse yapın. İnsanın içi acıyor ama ilerde de onları üzüyor bu :(