10 aylık oğlumun üzerine çay döküldü 15 günlük yanık tedavisi son buldu şimdi iz kalmaması için kantaron önerdiler pembe deri çıktı ama 3-4 kısımda 3. Derece yanık vardı oralar çok belli oluyor basına gelip iyi gelecek yöntem bilen varmı acaba bir çok sey önerdiler ama hangisi daha iyidir bilemiyorum