Kaptan03 Deletedmom_35 cnm keçe güzel sıcak tutar ama şu var daha yumuşak taban tercih etmelisin ben bu model kullandım sert taban ayağımı agritti..diğer modelde hoş onun açık versiyonunu kullandım rahatti çok
Kaptan03 Deletedmom_35 gezerin gondol modelleri var onlarda hoş yumuşak taban içi hemen fossa olmaz bende arayış içerisindeyim ama fiyatlar fena yahu😓😓😓😅