141120 bu bebiş kreşlere de gidecek annesi okullara da gidecek. Biraz başkalarıyla kalmalı ki iletişim öğrensin sosyal becerileri gelişsin. Ananeden farklı şeyler öğrenecek babaneden farklı şeyler öğrenecek. Kreşte akranlarıyla kavga da edecek. Okulda arkadaşlarıyla da tartışacak. Ne kadar farklı ortam insan görürse hayata o kadar hazırlıklı olur. 18 yaşına geldiğinde de arkadaşlarını size mi şikayet etsin. Kendi ayaklarının üstünde duran bilinçli birey olması lazım. Bebeğim 2 aylık 8 aylık falan deseniz sonuna kadar katılıyorum. Ama 2 yaşına gelmiş artık. Rahat olun. Tevekküllü olun.