141120 ben işim olduğu zaman babaannesine bırakıyorum gayet de güzel bakıyor. Zaten yemeğini, atıştırmalığını çantasına hazırlıyorum. Yemek saatlerinde, uyku saatlerinde arayıp hatırlatıyorum. Düzeni de bozulmamış oluyor. Hem bence çocuğun onlarla vakit geçirmesi, birbirlerine bağlanmaları çok güzel. Tabii ki kimse anne gibi bakamaz ama iki üç saat babaannesiyle kalmasında da hiç bir sıkıntı yaşamaz yani bu kadar evham yapmayon bence.