Deletedmom110 Halesena Aysegolcuk_ bizde 3 ay 18 günlüğüz aynı sorunları yaşıyoruz. Uyutamıyorum. Gece uyanınca da geri uyumak bilmiyor ağlayarak uyanıyor. Eskiden gece uykularımız iyiydi en azından😞
Betul7140 Kızlar konuyla alakalı değil ama mama içiyo bebeğim 60 cc yapıyorum 2 saati geçmeden acıkıyo 90 yapınca çok kusuyo sadece gece 90 veriyorum napıcam
Sevdaysl Betul7140 canm yeni doğanlarında kullanabileceği bebek taşıma şali olarak geçen bi urun var onu kullanabilirsin