Halesena Şaşırdım artık kızlar uykulardan ağlayarak kalkma uykuya dalamama eski halimizden eser yok herşeyini yapıyorum uyuyamıyorum diye ağlıyor 3 ay 7 günlük kızım 😟 Tecrübeli anneler yardımlarınıza açığım 🙏
Aysegolcuk_ Halesena hiç sorma o sorun bizdede var eski halimizden eser kalmadı ne yapacağımı şaşırdım artık 😞 bizde 3 aylık 12 günlüğüz uykuya çok zor dalıyor baş baş bağırıyor
Deletedmom0510 Halesena benim oglumda aynı şekilde 3 ay 1 gunluk gunduzleri uyumuyor surekli kucak istiyor dışarı çıktıgımız zaman kanguruda bile uyuya kalıyor
Aynurturgut Halesena bizde 3 ay 2 günlüğüz ama 1. Aydan beri ayni şey gündüz sıfır uyku sirti yer gördümu basliyor aglamaya, zor uyuyor uyudumu 10 dk sonra uyanik
makinistanne Halesena benim kizimda 3 ay 5 günlük. Bı kaç gündür geceleri uyanıyor uykuya dalamıyor eli ayağı kıpır kıpır. Gündüz zaten uykusu 5-10 dk ayakta yada kucakta tutarsam 1 saat kadar uyuyoor
Deletedmom110 Halesena Aysegolcuk_ bizde 3 ay 18 günlüğüz aynı sorunları yaşıyoruz. Uyutamıyorum. Gece uyanınca da geri uyumak bilmiyor ağlayarak uyanıyor. Eskiden gece uykularımız iyiydi en azından😞
Halesena Deletedmom0510. Atak mıdır nedir ondandır diyorlar ama ben şaştım artık birde tek baktığımdan vücud yakında bayrağı çekecek 😪😰
Deletedmom0510 Betul7140 evet kanguruya koyuyorum doktora danışarak yenidogan için olandan niye öyle tepki verdiniz ki anlamadım
Halesena Aynurturgut Allahım bu bebeler nasıl bebe anlamıyorum .Birde etrafın nasıl uyumaz bebek dediğin uyur durur demeleri beni bitiriyor
Betul7140 Deletedmom0510 yok canım yanlış anladın benimkide durmadan gezmek istiyo 6 aydan önce sakıncalı diye koymuyordum benim kızımda 3 aylık oluck yarın sürekli gezmek istiyo ytınca ağlıyo doktora sorup bende kullanabilirim ozaman ☺️
Tahmina Betul7140 ergonomik olanı yenidoğan zamanından kullanılabiliyo hele sling alırsanaız daha da iyi.çok seviyorlar mışıl mışıl uyuyorlar) bende 4 aydan beri kullanıyorum kızıma) ama sakın normal kanguruyu almayın çok sakıncalıdır!
Deletedmom0510 Betul7140 bebek arabasıyla tek başıma çıkmak zor oluyor malum istanbulun kaldırımlarında bile araba oldugu için kanguru pratik oluyor daha iyi sling almıştım ama benim oğlan sevmedi onu
Sevdaysl Betul7140 canm yeni doğanlarında kullanabileceği bebek taşıma şali olarak geçen bi urun var onu kullanabilirsin
Deletedmom0510 makinistanne bu dönemde bebeklerin hepsi aynı sanırım bende yarı kundak yaparak uyutmaya çalışıyorum
Tahmina Halesena 4 ayda uyku gerilemesi diye bişey varmış ondan oluyo ama geçici bi durum. 4 ay en zor aydı benim için🤦🏼♀️
Halesena Tahmina zor olacak gibi duruyor ya ama sağlıkları yerinde olsunda uykusuzluğa alıştık artık :(
makinistanne Deletedmom0510 bende bir ara yarım kundak yapıyordum ama çok sıcak çok terliyor ve daha da sinirlenip uyumuyor 😒