Sedagny Busoss_ bazı kullanıcılar kabız yaptığını söylüyor canım ama bizde yaşanmadı kabız olayı ama yine de doktorunuza danışın 🙃
Norveckizi Busoss_ tuvaletini zor yapıyor Cıvık ama sürekli ağrı çekerek ikinarak gün geçiyor Hipp yeyince
Norveckizi Busoss_ bende şimdi doktum mamayı . Paralar da çöp oluyor Dene yanıl şeklinde olur mu bu iş ya 😔
Nurislemecioglu En iyi mama Holle dir canim biz onu kullanıyoruz gaz ve kabızlık şikayetimiz olmadı hiç. Çoğu kişi bilmiyor bu markayı ama gerçekten en iyisi demeter sertifikası olan tek mamadırr. Bazı eczanelerde ve e bebekte satılıyor canim