Berilsmom46 Jelibonsmom her iştahsizlik idrar yolları enfeksiyonu değildir ya idrarını yapıyorsa sıkıntı yoktur benim kızım o kadar beslememe rağmen çok az yapıyordu
eylul19 Jelibonsmom 8 ve 10 aylıktı galıba.bırısınde kusma dıgerınde de vajınada yesıl akıntı vardı dırek anladım ztn
eylul19 Jelibonsmom evet vardı ,sınırlılık de vardı gecelerı de hep huzursuzdu kalkıp saat bası aglrdı kucagımda zorla uykuya dalardı dıs sanıyordum ama degılmıs.kımısınde ateste yapıyormus bızde yapmamıstı
eylul19 Jelibonsmom evet ıstahsızlık bazen dıstende farklı seyden de oluyor tabı yıne takıp etmek onemlı o gbı duurmlarda