eylul19 AselMinaninannesi 2 kere gecırdık malesef.hastanede yatmadık antıbıyotıkle gectı sukur.cok gecmıs olsn zor zamanlar
Ayyuce AselMinaninannesi 5 buçuk aylık iken yattık. Bi kaç kez çıkmıştı. 2 kez antibiyotik tedavisi başlandı geçmedi. En son 2 3 gün hastahanede yattık. Geçti 6.ay kontrolü var bakalım ne olacak tekrar tahlil vermeyi planlıyorum. Biz de değer çok yüksekti ama belirti yoktu şans eseri öğrendik bebek kum döktüğü için Dr tahlil istemişti geçmiş olsun inş geçer hemen
Jelibonsmom eylul19 Ayyuce Berilsmom46 Merhaba bebeklerinizin belirtileri neydi acaba? Bir de kaç aylıkken geçirdi?
AselMinaninannesi Hazalks hic bi belirti yoktu sarilikicin getiriyoduk gecmedi 21 gunluk su an idrar tahlili kultur testi felan enfeksiyon dediler yatis verdiler
Jelibonsmom AselMinaninannesi hayır evde antibiyotik şurup içirdik. Ne kadar sürdüğünün tam olarak bilmiyorum 🤷🏼♀️ fakat bence bayağı sürdü çünkü bebeğim bi aya yakın aşırı iştahsızdı, 2 hafta antibiyotik kullandıktan sonra tekrar test verdik o zaman geçmişti
AselMinaninannesi Jelibonsmom en azindan evdeydiniz ilac icti benim 20 gunluk yavruma test yapcaz diye bissuru kan aldilar damar yolu actilar minicik eline insallah pazartesiye gecerde cikariz cok zor hastane
Berilsmom46 Her ay mutlaka geçiriyor 🤦♀️ ilk geçirdiğinde değeri yüksekti hastanede yattı 3 gün ama tam iyileşmeden bizi çıkardılar diğer ay yine enfeksiyon geçirmişti
Berilsmom46 Jelibonsmom bir belirtisi yoktu geceleri kıvranıyordu ben de test yaptırdım öyle öğrendim şu an 1 yaşında. Ama ilkinde kusuyordu ve hiç emmedi bir hafta boyunca 6 aylıkken oldu
eylul19 Jelibonsmom 8 ve 10 aylıktı galıba.bırısınde kusma dıgerınde de vajınada yesıl akıntı vardı dırek anladım ztn
Jelibonsmom Berilsmom46 bizimki de çok iştahsız olmuştu, hala çoğu zaman iştahsız, acaba yine mi oldu diyorum hep, beslenmesi düzeldi mi peki
Berilsmom46 Jelibonsmom her iştahsizlik idrar yolları enfeksiyonu değildir ya idrarını yapıyorsa sıkıntı yoktur benim kızım o kadar beslememe rağmen çok az yapıyordu