Keremim27 Bende şimdi başvurdum eve gelip değerlendirme yapılabilir diyor böyle bişey var mı kizlar sizde nasıl oldu
Efebebeginannesi Keremim27 Ben Ağustos ayında başvuru yapmıştim 2 gün önce onaylandı bunda gelen giden olmamıştı ama önceden evime 1 kez geldiler 2 tane görevli içeriye girmeden sorular sorup gittiler kapıdan
Efebebeginannesi 2prenss_annesieliff_ Ziraat ve diğer ATM lerden bende alamadım postane ATM sinden parayı çekmem 15 dakikami aldı belki baya bekledim dediğiniz gibi sistemler hata veriyor ama dondu kaldı diye pes etmeyin eninde sonunda geliyor
ikiprensannesiii Ben 2 gün önce gidip postaneden çektim 2. Aldım ama aşırı kalabalıktı hem ATM hemde postahane çok kalabalıktı güvenlik ziraatten miktar kesinti olur ama çekebilirsiniz dedi
ikiprensannesiii @Keremim27 e devlet üzerinden sosyal yardıma yapıldığında gelmiyorlar yani bana gelmediler ama belediyeler ayrı bı yardım veriyomus o zaman geliyorlar demişti bırisi bana
Alya-Sena marscicegi ben hesabima aktar yaptm oyle cektm 3 tl kesiyor sadece yoksa postaneye git sira bekle filan uzun ya bebekle