marscicegi İki gündür sistem çöktü diyorlar, hayır o değilde önümüzdeki ay zamlı yatacak ozaman da sistem yandı mı diyecekler veremedikce😀çekebilen varmi parasını
2prenss_annesieliff_ marscicegi kartıma aktarıldı ama bütün PTT lerde para yok 😆😆ziraat tan cekecem yarın
Efebebeginannesi 2prenss_annesieliff_ Ziraat ve diğer ATM lerden bende alamadım postane ATM sinden parayı çekmem 15 dakikami aldı belki baya bekledim dediğiniz gibi sistemler hata veriyor ama dondu kaldı diye pes etmeyin eninde sonunda geliyor
Brutal-Betty Deletedmom_19 annemin başvurusu 1 nde kabul edildi dün parası yattı 🤗 para yatilacagi zaman başvuru kabul ediliyor o ay para veriliyor
Brutal-Betty Diloosss e devletten başvuru yapılıyor. Üstünüze ev araba hiç bir şey olmayacak maddi durumunuz iyi olmayacak
Brutal-Betty esra91 üstünüze ev araba hiç bir şey olmayacak maddi durumunuz iyi olmayacak. 1 yıl veriliyor en düşük 450 en yüksek 600 şu anlık