Hepinize çok teşekkür ederim. Evet kanı o kadar yüksek değil ama doktor için yüksek . Genelde eşim ekmek ağırlıklı beslenir günde 3 ekmege yakın yer kolasi vardır(ayaklarin altı bazen çok sıcak olur gece kalkıp su bile tutar,ben hep şekerin var derdim ). Kan vermeden ertesi günü de aynı beslenme şekline devam etti ekmek tatlı vs yedi. (kan vermeden 1 gün önce ) . Şu iki gün sizlerin dediğini uygulayacağız inşallah pazartesi kan verince 115 in altına düşer. Yoksa bizim hayat biraz tepe taklak olacak. Tam batıya geldik derken ortada çocukla kala kalacağız. Teşekkür ederim 🌹