Balkiz1403 Simaysss emziriyorum canım ama sütüm korur diye düşünmüyorum dikkat ediyorum yinede sağolasın ☺️☺️
Balkiz1403 Kuzumveben o kadar yoğunum ki bu ara taşınıyoruz başka bir ile kafamı kaşıyacak vaktim yok diye doktora bile gidemiyorum valla 😒
Cherry Düzenli yürüyüş yapıyorum akşamları bence bunun etkisiyle her ay düzenli oluyorum sezaryen oldum 40ımda bitti kanamam bebeğim 2aylık olunca yürüyüşe başladım 3aydır düzenli oluyorum.
Gorkemm Balkiz1403 doktorum 8 aya kadar normal demişti.. ben kızım 4 aylıkken regl oldum.. ozamandan beri de düzenli olarak oluyor. Panik yapmanızı gerektirecek birşey yok bence.. doğal bir süreç bu