Burcinersoz Balkiz1403 normal olmaya bilirsin ama. Hamilelik şüpen varsa bir test yap ve doktorunada danış. Kontrol etsin
Kuzumveben Balkiz1403 10 ay oldi hala adet olmadım doktorum 1 seneye kadar normal olmamak yada düzensizlik olabilir demişti ama 1 seneyi geçerse doktora görünmek gerekir hala anne sütü alıyor bebeğim bu arada
Balkiz1403 Kuzumveben ya Doğum yaptığım doktora gideyim diyorum bende ama kesin bana da 1 yıla kadar normal dicekler diye gitmek istemiyorum
Simaysss Emziriyorsanız gayet normal 😊 emzirmiyorsanız da olabilir tabi ama daha düşük ihtimal... 1 seneye kadar hormonların düzene girmesi uzun sürüdüğü için daha adet görmemiş olabilirsiniz. Emziriyorum sütüm korur diye de düşünmeyin. Hamile kalabilirsiniz, öyle bir şüpheniz var ise test yapın dilerseniz.
Balkiz1403 Simaysss emziriyorum canım ama sütüm korur diye düşünmüyorum dikkat ediyorum yinede sağolasın ☺️☺️
Balkiz1403 Kuzumveben o kadar yoğunum ki bu ara taşınıyoruz başka bir ile kafamı kaşıyacak vaktim yok diye doktora bile gidemiyorum valla 😒
Mbk Balkiz1403 sezeryan doğum yaptım 7.ayda regli oldum, ilk oluş yoğundu şimdi ikinci ay çok hafif oldu geçti, sanırım bir süre düzensiz olacak.