ggl Sakın gitmeyin, ne düşünürlerse düşünsünler. İsterlerse ömür boyu konuşmasınlar, ufacık bir canı kendi egolarından daha önemsiz görüyorlarsa küsmeleri daha iyi. Sağlık bu yahu, aklım almıyor gerçekten. El bebesi olsa kıyamaz insan. Benim insanların acımasızlığı karşısında şaşkınlığım bitmiyor.