Hemen olaya geçiyorum. Biz tayinciyiz kendi ailemin yanındayız buradan 2 gün sonra da eşimin ailesinin yanına gidicez Kandil için aradık küçük görümcemin su çiçeği çıkardığını söylediler 2 aylık bebeğim var biz aramasak demiyorlar bile gitmeyiz diye. 23 Eylül de doktora gitmişler internetten araştırdığım kadarıyla ve sorduğum kişilerin söylediğine göre hastalık geçse bile kuluçka dönemi oluyormuş etrafımda çıkaran görmediğim için bilmiyorum geçti gelin diyorlar gitmek istemiyorum eşimle konuşuyoruz gitmem diyorum onlar mesaj atıyorlarmış ki gelin hastalığı geçti diye. Kayınvalidemle aram çok kötü hiç anlaşamayız kayınpederim desen söylemiyorum bile bu yüzden gitmek istemediğimi düşünüyorlar sanırım demiyorlar hastalığı saklıyorlar şu an o kadar sinirliyim ki cümleleri bile nasıl yazdığımın farkında değilim .