ipekk05 Şu an üzerinde nerdeyse 11 ay faln geçti tam hatirlamiyorm .ayak bileğindeydi benm bir hafta hiç basamadım .sonra yavaş yavaş çok zorlamadan basmaya çalıştım .iki hafta faln şişlik devam etti diye hatirliyorm.morluk vardı .şu an da bile hafif şişlik var .ödem toplamış ara ara yine ağrısı var .geçmiş olsun .ben merdivenden düşmüştüm .