Tugce3493 Busra-78 benm oglumda o cıvardaydı 10 bucuk aylık 11300 suan cunku emeklıyo tutamıyorum halıyle yedıklerı gidiyo. Ssdece anne sutuyse korkma
Busra-78 @Ekin-melek22 demedi öyle bişey dese bukdar takılmazdım yani demeniz gibi biryerde illaki durur heralde kilosu
Ekin-melek22 Busra-78 valla takılmayın, arkadaşımın kilolu bebeği vardı, ona da sordum sizin için, bebeği 6 aylıkken 9 kiloymuş, şimdi 13 aylık 11 kiloymuş :) yeni sordum
Findikzadem Busra-78 3 saatte bir emziriyorsanız 4 saatte bir yapabilirsiniz emzirme saatlerini yeterkj sağlıklı olsunlar kilonun önemi yok
arastirananneeeeeeee Busra-78 oğlum 3 ay 27 günlük ve şuan sadece temiz bez ile tarttigimizda 9100 gram geliyor sadece anne sütü alıyor doktorumuz mama alsaydı diyet uyguladık ama sadece anne sütü aldığı için diyet yok emeklerken yürürken hareketi arttıkça kilosunu verir dedi
merve5561 Busra-78 benim oğlum da öyleydi şuan 11 aylık 11 kilo oldu yeni yani yavaşlıyor kilo alımları endişe etmeyin
Ebeesra Busra-78 doğum kilosu kaç acaba benim bebeğimde 6 aylık 9750 gr öyle bariz bir kilosu da yok doğum kilosuna göre iyi yani
Cihangiravc Busra-78 benimki 5 aylık bugün kontrole gidecez kaç çıkacak bakalım ama benim boyu kısa 62cm dü 4.ayımda 8 kiloydu
katatonia Busra-78 oğlum 3.2 kg doğdu. 6.ayında 9.1 kg idi. 1 yaşındayken 10 kg oldu. Kafanıza takmayın, hareketlenince kilo alımı yavaşlıyor.
2girlsmom Busra-78 sadece anne sütü ile besleniyorsa bence çok sıkıntılı değil yiğenim de öyleydi 5.500 kg dogdu 6 aylıkken 1 yaş kilosunun üstündeydi şuan 2 yaşında aşırı zayıfladı. Çocuk diş döneminde 8 9 ay üstü daha hareketli oluyor kilosu azalıyor. Kilosu gerçekten fazla ama ek gıda döneminde dikkat et bu hareketlerini de kısıtlar çünkü. Benim 1 yaşındaki kızım 8.5 kg
tarcinnn Busra-78 boy kilo orantısı var şişman bir bebek değil ki. Biraz daha iri sadece eğer mama kullanmıyorsanız bence hiç üzmeyin kendinizi
Haffuse Busra-78 oy masaAllah, anne sutuyle bu kilolari aldogina gore iyi beslemissin🥰🥰🥰 Anne sutu oldugu surece cok takilma derim, saglikli kilo oluyor🤗 Ek gidada dikkat et istersen, gereksiz seyler verme muhallebi gibi vs.
Busra-78 @tarcinnn cok mecbur kalırsam sadece gece yatarken mama veryrm gün içinde hep emiyor gece uyanmlrnda da hep emziriyorum
tarcinnn Busra-78 yani mamayı sorun doktoruna isterseniz kilosu iyi diye belki vermenizi istemez. Anne sütü olduktan sonra kilo hiç sorun değil diyorlar genelde
melrosee Busra-78 Bizde o aylarda kiloluyduk, yürüyünce boya gidiyor ve kilo alımı azalıyor . Sorun etmeyin 🌸
Busra-78 @Haffuse ek gdaya yeni baslıcaz kaşık maması versem mi bilmyrm içine labne pekmez yumurtası sarısyla beraber
Haffuse Busra-78 sakiiin, tadimla baslaman lazim, 3 gun kurali ile… Ilk gun zaten 1 tatli kasigi deniyorsun, her gun 1 artarak ilerleyerek gidiyorSun,
Ervaserra1 Busra-78 kaşık mamasıyla başlanmıyor.mesela yumurta vericekaeniz sadece yumurta .sebzelerde başlanıyor ilk amaç doyması değil tadım yapmak