Busra-78 1 yaşla birebir demiş de benim 9 aylık bebek 10 kilo, yani 7. Ayına kadar bu kiloyu alıyor. Sonrasında diş çıkarmaydı, iştahsızlıktı vs derken bu kiloda kalıyor zaten. Doktorun bunu söylememesi garip. 1 yaşında ve sonrasında öyle afaki alımlar olmuyor ki :/ etrafımda 14- 15 aylık bebekler 10-11 kilo. Benim ki 9 aylık 10 kilo. Bir şekilde , bir süre aynı kalıyor. İş ki vermesinler 👍