[silindi] Evet istediğim an başlayabiliyorum.Elzem bi durum olmadığı sürece başlamamak en doğrusu bence.Eğitimciyiz ve sürekli öğretmen değişikliği süreci olumsuz etkileyebilir,bu sebeple iyi bir planlama yapıp izin sürecini o şekilde yürütmek daha doğru.Bir de toplu izin kullanımlarında mesela 2 yılı tek seferde kullanınca okul normu düşebiliyormuş yani okul değişikliğine sebep olabiliyormuş.Bir arkadaşım tek seferde kullanmak istediğini söyleyince milli eğitimdekiler sizi buraya almak durumunda kalabiliriz o nedenle parça parça izin kullanmanız sizin için daha iyi olur demişler.