HsynKbra Selamun aleyküm kardeşler bu ayın 14 ünde doğum iznim bitiyor ücretsiz izne ayrılmak istiyorum. İzin hakkımız 1 yıl mı yoksa 2 yıl mı? Bi de dilekçe yazarken başlangıç ve bitişi tam mı yazmam gerekiyor nasıl yazılıyor tam bilgi verir misiniz?
yumurtam HsynKbra arkadaşlar çok güzel açıklamış zaten, ben de dün ücretsiz izine ayrıldım 3 gün önce dilekçe verdim, çıkacağım tarihi yazarak, dönüş tarihini ben yazmadım onlar hesaplamış.
alinaannee HsynKbra hocam tam 15 inde izne ayrıl ki maaş geri ödemesi yapmak zorunda kalma . Hangi gün ayrılacağını ve geri başlayacağını belirt bir de hocam Eylül’e kadar izne ayrıldın diyelim Haziran’da bozup Temmuz Ağustos maaşı alabilirsin Eylül de okul başlayınca geri izne ayrılabilirsin yani istersen tam yıl kullan istersen parça parça kimse bir şey diyemez bu arada toplam ücretsiz izin süren 2 yıl ve bu süre Doğum izni gittikten sonra başlıyor ❤️meslekte 8 yılım bu konulara hakimim hocam 🌸
kirmizibasliklikiz_ HsynKbra ucretsiz izin hakkimiz 2 yildir. Istediginiz sekilde kullanabilirsiniz. Ister parca parca ister butun seklinde. Dilekcenizi onceden vermelisiniz ama ayin 15inde ayrilin ki maasi geri odemek zorunda kalmayin. Diyelim hazirana kadar yazdiniz ama baslamak istediniz bozdurabilirsiniz ya da diyelim subata kadar yazdıniz ama devam etmek istiyorsunuz hemen bir dilekce daha yazip uzatabilirsiniz
Adel123 Merhaba ben de ücretsiz izindeyim , 2 yıl hakkımız var . Başlangıcı ve bitişi tam tarih belirterek yazdım
HsynKbra Adel123 Masmeh yumurtam alinaannee Pinar_kb kirmizibasliklikiz_ Allah razı olsun arkadaşlar seviliyorsunuz ❤️🥰
Masmeh Aleyküm selam.Ücretsiz izin hakkı 2 yıl.Ben geçen sene de izinliydim bu sene de aldım.Ücretsiz izni ister parça parça ister tüm yıl alabilirsin.Evet ücretsiz izin dilekçesi için başlangıç ve bitiş tarihleri belirtmen gerekiyor .Ayrıca belirttiğin tarihlerden önce göreve dönmek istersen de yine dilekçeyle dönebiliyorsun.
[silindi] Masmeh istediğim gibi parça parça kullanabiliyor muyum 2 sene içinde 2 3 kez başlayıp tekrar ayrılabilir miyim
HsynKbra alinaannee peki hocam bu izin doğumdan dolayı bi kereliğine mi veriliyor yoksa 2. Çocuk olursa bi daha alabiliyor muyuz ücretsiz izin
pennylane alinaannee hocam bende bi şey sorayım o zaman. ücretsiz izin için kaç gün önceden dilekçe yazmak gerek? yazışma işleri falan uzun sürüyor dediler. bide diyelim senelik 40 gün rapor hakkım bitti sonra ücretsiz izin dilekçemi yazdım diyelim. o zaman nolur ? beni göreve başlatıp dilekçe sonuçlanınca mı ayırırlar?
alinaannee HsynKbra bir kere değil istersen on tane doğur hepsinde bu izin veriliyor hocam ayrıca evlatlık edindiğinde bile ücretsiz izin veriliyor 🌸
HsynKbra kahvesever93 çalışma hayatına alıştığım için biraz sıkılıyorum yerine bebişle ve başka şeylerle dolduruyorum alışıyorum 😊 bebeğim bana muhtaç iken nasıl gideyim başka çocuklara bakayım benim 1. Vazifem kendi evladım ❤️
HsynKbra alinaannee Allah razı olsun yaşım gereği arası açılmadan kardeş düşünüyorum da böyle izin varsa iyi olur 😊
kahvesever93 alinaannee İşte o yüzden. Yani daralır insan ne bileyim. Ben de doğum yaptım 2 ay oluyor valla sıkıldım evde 😃
Masmeh [silindi] Aynen öyle.Mesela ben 2021 mayısta doğum yaptım,sonrasında doğum izni ve ücretsiz izin aldım Haziran ayına kadar.Haziran 15 te okula başladım yani seminer döneminde.Bu sene okula başlamayı planlamıştım ama ikizlerim için izni yeniledim.Yani Temmuz ve Ağustos aylarında maaş bile aldım.
alinaannee pennylane sen bugünün tarihini atıp dilekçeni yazdığın an izne ayrılırsın evet yazışma olur ama sonuçta sen dilekçe yazdın ve idarene verdiğin için iznin başlamış sayılır ayrıca 40 gün raporunu kullanıp ücretsiz izne başlamak daha mantıklı rapor her sene yenilenen bir şey ücretsiz izni de devlet her Doğumda veriyor zaten. Seni göreve başlatamazlar mazeretin var ücretsiz izne ayrılmak istiyorsun ve dilekçe yazdıysan kimse bir şey diyemez bu göreve başlatma genelde Doğuda oluyor idare ders boş geçmesin diye öğretmeni çağırıyor ama yasal değil size tavsiyem lütfen yönetmeliğe bakın haklarınızı bilin ve asla idareden korkmayın hocam
pennylane alinaannee çok teşekkürler hocam. şu an benim yerimde görevlendirme ile çalışan hoca var yani dersler boş geçmeyecek. içimi rahatllatınız. müdür yardımcım 40 günlük rapor hakkınızın hepsini kullanmayın heyet almaya calısın dedi ama heyet alamıyorum. o sebeple 35 günü kullanıp ücretsiz düşünüyorum. 40 günü doldurmamamın sebebi de nolur nolmaz diye. ücretsiz izin sonuclanana kadar belki lazım olur diye düşündüm. bide hocam şu maaşı geri verme olayı nedir. ben ayın 15ine denk getiremicem sanırım.