dreamila tabi ki sakınca yok ❤️ 3220 doğdu 7.ayda 7700 çıktı. Hatta 350 değil 320 gr almıs. Doktora sürekli çok az almış diyorum katiyen normal diyor. Ve 4.Aydan beri böyle az alıyor hiç mama ver demedi. Ek gıda için 1 saat konuştuk kilo yapan muhallebi karışım bulamaç vs bunları asla verme dedi. Sizin azsa bile mamaya çok yönelmeyin ki sütünü iyice gitmesin