Tozluyol Malatya ya zor gidiyorum ya yani tabi gerekirse oralara da gideriz ama umarım düzelir zaten o kadar üzülüyorum ki panik atak oldum resmen.Butun izinleri vs kullandım çocuk için 1 ay yoğun bakımda kaldı dogdumda doğduğundan beri hastahnelerdeyiz inanın psikolojim bozuldu bir çocuğum daha var ve o kadar ihmal ediyorum ki kafam hiç yerinde değil