sahinylz olabilir çünkü şiddetli ani darbeler beyin damarlarına zarar verir en kısa zamanda bi nöroloji uzmanına gidin hem içiniz rahat eder eğer bi sıkıntı varsa da tedaviye başlanır ama ilk başta sizin sakin olmanız önemli allah korusun inşallah bi şey yoktur ama epilepsi varsa da korkmayın ilaç kullanarak nöbetleri durdurursunuz ben 22 yaşındayım 17 yaşımdan beri çalışıyorum ve şimdi 4 aylık kızım var kendim bakıyorum yani normal hayata devam eder inşallah bi şey çıkmaz dualarım sizinle🌸