sedaozan sahinylz doktora gidene kadar olursa çekicem mutlaka umarım değildir 😥 yarın bilgi veririm sizlere de
sahinylz sedaozan İnşallah değildir Rabbim kimseyi evladiyla sinamasin kalbinizi ferah tutun bebeklerde oluyor normal bir dalmadir insallalh
sedaozan sahinylz amin gerçekten evlat çok başka en ufak şeyde bile düşünmekten kafayı yediriyor insana rabbim tüm bebeleri korusun
sedaozan sahinylz çocuk doktorumuz baktı genep muayenede kan değerlerinde bir sorun yok göz muayenesi yapıldı bi problem yok. Çocuk döneminde geçici olan nöbetlerden olabilir ama korkulacak tarzda bir nöbet değil bunlar dedi özel bir hastanede nöroloji doktoruna yönlendirdi salı günü ona gidip muayene olup eeg çekilicez bakalım inşallah hayırlı sonuç alırız
baybbal sedaozan bence internette yazanlara aldiriş etmeyin tabiki tedbir güzel şey ama canınızı sıkmayın iyice gözlemleyin belki kakasını yaparken yada çiş yaparken daliyordur iyi bir gözlem sonrası doktora gidin
sedaozan baybbal umarım öyledir dediğiniz gibi hep çok kötü şeyler yazıyor internette ama tedbir amaçlı yarın çovuk doktorumuza randevu aldım inşallah güzel sonuçlar alrıız
sedaozan Tozluyol istanbulda yaşıyoruz çocuk nörolojiye hemen randevu bulamadık o yüzden çocuk doktorumuza randevu aldık gerekliyse özelde eeg çektirip nörolojiye gösteririz diye
Defneeliz sedaozan internete kalsa anneler ruh hastası olur zaten😡 hemencecik en kötü teşhisi koyuveriyor. Tepki veriyor çocuk başka belirtide yoksa uyu güzelce dinlen dr a da randevu almışsın götür canım için rahat eder .. dilerim hiçbirşey de yoktur
sedaozan Defneeliz çok haklısınız en kötüyü göreceğimizi bile bile bakıyoruz her seferinde. Amin inşallah öyledir 🙏🏻
sahinylz sedaozan bizde nöroloji ye gitmiştik eeg cektirmistik… inşallah tertemiz cikar Rabbim kokrtugumuza uğratmasın hicbirimizi zahmet olmazsa egg sonucunu da buraya yazar mısınız bizde hala dalma oluyor o yüzden bende merake ettim
sedaozan sahinylz merhaba doktorumuz muayene etti kan değerleri, yürüyüşü, göz koordinasyonunda herhangi bir sorun olmadığını söyledi ama net sonuç için eeg verdi haftaya salı çekileceğiz inşallah
gulsum11 sedaozan benim annem 22 yıldır epilepsi hastası nöbet geçirmeden bi kaç saniye önce dalıyo fakat ne yaparsak yapalım tepki vermiyo sizin bebeğiniz veriyormuş anladığım kadarıyla epilepsi olabileceğini düşünüyorum ama içiniz rahat etsin diye hastahaneye götürebilirsiniz
sedaozan gulsum11 götürdük evet her ihtimale karşı eeg çekilmemizi önerdi umarım değildir çok teşekkür ederim annenizedee geçmiş olsun
sahinylz sedaozan anladım inşallah değildir bizimki hala dalıyor eeg çekildiğimiz halde ahala rahat değilim bizim eeg 20dk sürmüştü kısa olunca ister istemez aklıma takılıyor sizi de sıktım ama eeg sonucu ne olur buraya yazın