Çocuk kardiyolojiye gitmelisiniz sizden EGG isteyecektir. Biz 2 hafta önce bu dalma atakları şikayeti ile gittik eğer siz seslenince hemen irkilip düzeliyorsa o nöbet değildir dedi ben de nette hiç iyi şeyler yazmıyordu dedim doktorda oraya sakın bakmayın dedi ama bi EGG çekelim nöbet olduğunu düşünmüyorum dedi çektirdik daha sonra sonuç için gittik çok hafif bir dalgalanma var ama korkulacak bir şey değil artı nöbet olduğunu yine düşünmüyorum ddi.. sizden şimdi MR isticem dedi onuda çekildik sonucunu yarın alıcam inşallah temiz çıkar sizlerde dua edin lütfen yarın hem kandil🤲🏼 Rabbim bütün çocukları korusun şifa versin inşallah 🤲🏼
Siz de muhakak götürün inşallah hiç bir şeyi yoktur🤲🏼