@Gunes17062022 İlk olarak sütünüzün olmadığını düşünmeyin sütüm var, bebeğime yetiyor diye düşünün.
Dut kurusu tüketin isterseniz suda pişirip suyunu içip dutları yiyebilirsiniz, ben genelde kuru olarak tüketiyorum iki şekilde de faydası var.
Balık bende çok süt yapıyor ama fırında yada ızgara yapın kızartmadan ziyade. Hem de mevsimi.
Tahin helvası da yine çok süt yapıyor ama iyi bir şarküteri de satılan bir tahin helvası yada koska marka alabilirsiniz.
.
Bunlar bende en çok süt yapanlar. Onun dışında hurma, bulgur pilavı, dereotu, boza aklıma gelenler.
Fındık fıstık badem vs de sütü çok iyi yağlandırır besleyiciliğini artırır ve kahvaltıda yumurtayı ihmal etmeyin. En başta dediğim gibi lütfen sütünüzün olduğunu kendi kendinize telkin edin.