Gunes17062022 bebeğinizin emerken ağlaması doymadığından değil 4.ay atağına giriş yapmış ve meme reddi başlamış. Tam üç buçuk aylıkken başlar, meme reddi ve uyku reddi olur biraz zorlayıcı süreç maalesef. Size tavsiyem sütünüz varken mamaya alıştırmayın ben üstümdeki kazağı çıkarıp ten tene temasla, ninniler söyleyerek ayakta gezerek emziriyordum. Pes etmeyin emzirmek için farklı yollar deneyin. Bir de sütünüz azalmadı sütünüz terbiye oldu 😊 yani ilk üç aydaki dönemdeki gibi şakır şakır sütünüz akmaz bebek emdikçe sütünüz gelir korkmayın emzirdikçe sütünüz olmaya devam edecek. Bol su için, mümkün oldukça uyuyun ve stres yapmayın. Sizin yaşadıklarınızın aynısını birçok anne yaşıyor ama geçiyor 🥰