sarisinanasi 85 günlük bebeğim. kaka yapmama dışında yazdıklarınızın birebir aynısını yaşıyorum. Max 1 buçuk saat oluyor emme aralıgı. Gündüz uykuları yarımşar saat kucakta. Derin uyurken yatırsam bile 3-4 dk içinde uyanıyor. Doktora gündüz kucakta uyuduğunu, yatağında uyumadığını söylediğimde 5er 10ar dakika gündüz uykusu uyurlar. Şimdiki bebekler çoğunlukla böyle, normal dedi. Emme aralığı büyüdükçe giderek açılacak. Çünkü daha öncesinde yarım saatte bir emmek istiyordu. Şu an en azından 1 saati aşıyor😅o nedenle istediği zaman emiyor, gaz sorunu da yaşamıoruz artık. Sanırım bitti. uyku konusunda da 60-90 dk aralık olmalı iki uyku arası diye her yerde yazıyor. O dakikalara takıldıkça bebeğim uyumadı. Uyumadıkça ben kendimi başarısız hissettim derken dakikalara da bakmaz oldum. Artık sayılara takılmıyorum. Ne zaman uykusunun geldiğini gözle görür oluyorum o zaman uyutuyorum. Bu şekilde yatakta uyuduğu uykular oldu. Ama bu mu işe yaradı yoksa tesadüf mü bilmiyorum. Her bebek kendine özel sayılara takılmamak akıl sağlığı açısından bana iyi geldi açıkcası.