internete bakıyorum 2-3 saatte bir yazıyor ama bebeğim gündüzleri 2 saat olmadan emmek istiyor bazen 1,5 saatte bir emiyor. emzirmemek isiyorum oyalamaya çalışıyorum gaz olmasın diye ama bu kez de huysuzlanıp ağlıyor. geciktirince emdiğinde ağlayarak, kızarak , hırsla emiyor. ve çok sık kusuyor. ne yapmalıyım ne yapacağımı şaşırdım