Biogaia ve nurse Harveys ile basladim 20 günlükken. Sonra doktor sab simplex verdi. O da ise yaramayinca zinco ya geçtik. Hangisi ise yaradi derseniz, hicbiri. Bebem sürekli kıvranıyor, ağlıyor. 70 günlük oldu artik gaz yuzunden uyku da uyumuyor. Defalarca doktora gittik testler yapildi hicbisey çıkmadı. Ultrson görüntüleri sadece gaz gosteriyor. Kafalari yemek uzereyim 😭