@“Fyzannesi” benim bebebeğim 3 ayı geçti. Ben rezene kaynatıp hergün biberonuyla veriyodum birazda şeker ekliyodum içiyordu onu bide aguline diye bitkisel bi şurubu vardı onu veriyodum şuan bile bazen kullanıyorum daha tam gaz sorunu geçmedi ama çok gaz sıkışması olunca bi çay kaşığı zeytinyağı veriyodum. Ayrıca karnına da zeytinyağıyla masaj yapabilirsiniz. Bide ayaklarına kollarına spor hareketleri yapın. Bir yöntemim daha var bebeği kucağınızda belini kendi göğsünüze yaslayın kolunuzu karnına koyun biraz dans eder gibi hareket edin yukarı aşağı zıylayın bebeğinde beline vurun ovalayın inşallah geçer. Bunlar benim yöntemlerimdi, çok zor ama dayanın 3 aylık olunca rahatlicaksınız biraz daha🥰