Elika00 Ben daha çok pratik yemek taraftarıyım, ikimiz de çalışıyoruz. Genellikle 3-4 günlük yemek yapıyorum. Örneğin ikeadan bu kapaklı fırın kaplarından aldım cam, buzdolabına da giriyor. Bir tanesine soslu tavuk koydum fırına attım, bir tanesine köfte patates koydum soslayıp, bir tanesine brokoli, sebze karışımı, sarımsak vs koydum tereyağıyla birlikte fırınladım, bir çorba yaptım onu da yine cam kaba koyuyorum, bir de bulgur pilavı falan yapıyorum yanına o kadar 🥹 Günlük yapmıyorum artık yani uzun zaman oldu 😁