Deletedmom_58 Bizde ruseymli omlet ve kahvaltılık var sizlerde neler var canlar? Hepimize günaydın günümüz güzel geçsin inşallah. Ben detaylı temizliğe giriştim 9 gün sonra düğün için kv görümce kaimbiraderler geliyor 😁
Irmakprensesinannesi Deletedmom_58 bizdede menude zeytinli patatesli omlet salatalık vardı 14 ayligiz
Gamzecoskun Deletedmom_58 kahvaltıyı hazırladım işe geldim ananesi yedirecek bizde de ruşeymli ve keten tohumlu omlet zeytin peynir hurma ezmesi kuruyemişli muz vardı afiyet olsun bebişlere şifa olsun 🙏🏻🥰
asiltonunmommysi Elika00 ben un fabrikasından alıyorum perakende satış yapan bir fabrika var bulunduğumuz yerde
Morlahana Ben kahvaltı tabağına meyve koysam kızım başka birşey ağzına surmez😂 afiyet olsun yavrunuza
Deletedmom_58 Momonlyn ohhh maşallah afiyet olsun bende yaptım ama sevmedi yoksa ben mi beceremedim bilemedim 😅😅
Deletedmom_58 Momonlyn 😅😅😅ben güzel menü hazırlarım ama kızım sadece ekmek yemeyi tercih eder tüm bebekler mi böyle acaba çok az yedi şimdi ekmek verdim döke saça yiyor döksün hiç önemli değil ama ne biliyim üzülüyorum hazirladigimdan yemediği için
Gizemlim Momonlyn tarifini verir misiniz acaba kuymagin icine hangi beyaz peynirden koydunuz birde miktarlari nasil
guzelbebegimmmm Deletedmom_58 yumurta sarısı, nektarin, peynir, çok az pekmez karıştırıyorum. Yanında da su içiyor ☺️ 7 aylık olcaz