Burcinersoz hafsahamza ben koydum doğduğında kolik bir bebe olduğuniçin siling aldım sarıyorun üstüne ama 2,5 aylıkken artık istemedi sıkıştı heralde 😂 şuan chickonunkini kullanıyorum çok komplike değil ama idare ediyor