Elikkk ben oğlum 33 günlükken kullanmaya başlamıştım ve şuan 5 aylık ve hergün kullanıyoruz. Başta yazılanlardan dolayı korkmuştum ya kalça çıkığı olursa dıye ama cok şükür olmadı Rabbim korktuğumuz yerlere uğratmadı. Ben memnunum bebeğimde seviyor. Uykusu geldiğinde uyuyor uyanıyor gezmeye devam ediyor. 2-3 saat arası kullandıgım bıle oluyor ama oğlumuda rahatsız etmedı şükür. Bakınca basit duruyor ama o kadarda basit değil. Oğlum biraz toplu ona rağmen bel agrısı sırt agrısı cok uzun süre tasımazsam sorun olmuyor