Kucukkalbim Buketsavas Bize iyi gelmedi canım gaz,kabız yaptı bide doyurucu değil o yüzden değiştirdim
Zeyzeyim [silindi] hipp pahalı olduğu için bütçeden dolayı hem uygun hemde doyurucu mama ariyiruk. Bizede hipp doyurucu gelmemişti denedigimde😆
Zeyzeyim Helloyagmur valla kabizmi degilmi çözemedim de, 2 günde yaptı şimdi bugün 2. Günümüz bakiyim yapicakmi eğer yaparsa kabız değildir zaten rahatsızlık vermiyor şuan yapmaması ama endişe işte 😊
Zeyzeyim [silindi] sma da günlük yapıyordu ama kivrana kivrana iciyodu mamayı o yüzden değiştim Bebelac Gold da 2 günde bir yapar oldu oda zeytin yağı veriyorumda öyle yapıyor
[silindi] Zeyzeyim çok zor ya seni en iyi ben anlarım sindirimi kolay golden goat var ondan çok memnundum dr hipp önerdiği için değiştrdim o da pahalı ama 🥺