Zeyzeyim Bebeğiniz kaç günde bir kaka yapiyor, biz 2 günde bir oluyo ama rahatsızlik vermiyo bebeğe sadece mamayla besliyorum merak ettim?
Yusufunannesiaybuke Zeyzeyim bende ogluma bebelac gold thickener kulandım her gün yapıyordu büyük abdestini bazen 2 günde bir yaptıguda oluyordu
Kucukkalbim Zeyzeyim 3 aydır bebelac gold kullanıyorum düzenli şekilde kakasını yapıyor bazen günde 3 kere yaptığıda oluyor
Ookaan Zeyzeyim bende sadece mama kullanıyorum bebeğiniz kaç aylık acaba bir kutu mama ne kadar gidiyor
Zeyzeyim Yusufunannesiaybuke Kucukkalbim Kucukkalbim Sma kullaniyordum hergun kaka yapıyordu ama çok kıvranıyordu gazdan o yüzden Bebelac golda geçtim bundada sancı falan yok kaka da yok😁 çözemedim iyimi kötümü🤔
Kucukkalbim Zeyzeyim Bebelac gold iyi mama canım bende hippten geçtim buna ilk zamanlar öyle oluyor bünyesinin alışması lazım bizimki de öyleydi sonradan düzene girdi.Fermantasyon yöntemiyle yapılan tek mama dr önerdi umarım senin bebişe de iyi gelir😊
Anneyim_1806 Zeyzeyim kiz bizimkde ilk zamanlar 2gune bi yapiyodu sonra duzene soktu . Ay valla bilmiyom bnde . 3gunu gecmedigi surece skmti yapmiyom kendime 😂
Helloyagmur Zeyzeyim anne sutude veriyorum 2 aylikken 3 gunde filan yaptigi oluoyordu zamanla buyudukce duzene giriyor bagirsaklari rahat calismaya basladikca endiselenmeyin 2 gunde yapmasi sorun degil eger bebegini kabiz olmuyorsa
Kucukkalbim Buketsavas Bize iyi gelmedi canım gaz,kabız yaptı bide doyurucu değil o yüzden değiştirdim
Meryemmtemev Zeyzeyim bayramdan bu yana bebelax gold kullanıypruz canım düzenli yapıyor kızım kakasını ondn önce 3 4 gnde bir yapardı
[silindi] Zeyzeyim çok doyurucu değil gibiydi, memnun kalmadık. Kaka sorunu olmamıştı. Ben şu an Hipp Combiotic veriyorum memnunum
Zeyzeyim [silindi] hipp pahalı olduğu için bütçeden dolayı hem uygun hemde doyurucu mama ariyiruk. Bizede hipp doyurucu gelmemişti denedigimde😆
Zeyzeyim Helloyagmur valla kabizmi degilmi çözemedim de, 2 günde yaptı şimdi bugün 2. Günümüz bakiyim yapicakmi eğer yaparsa kabız değildir zaten rahatsızlık vermiyor şuan yapmaması ama endişe işte 😊