Dbe1506 aslında çok yorucu değil kasiyer isen kasaya bakarsın çok yoğun magaza ise sadece kasa işin olur yoğun değil ise sevkiyat günleri sana da ürün verirler bi yandan da ürün yerleştirme yaparsın . ben hep yoğun mağazada çalıştım kasiyer kasada olurdu . ihtiyacı olduğun da zaten yardıma gelirler 😊 kadına asla kamyonda mal çektirmezler erkek varken . ben 4 tane kadınla çalıştım kamyon şoförleri yardım ederdi ben müdür olarak çalıştım .