Dbe1506 şartları iyiymiş. Bimde de sabah 9 da gelen akşam 5 bucukta çıkar dedi. 12 de gelen 9 da çıkar dedi. 1 bucuk saat mola hakkın varmış. Maaşı 6 bucukmuş. Yemek ve yıl ücreti yok. O yüzden asgari ucretten biraz fazla veriyolar. Haftalık çalışma saati var dedi, mesela bugğn iki saat fazla çalıştıysan yarın 2 saat erken çıkarsın gibi. Benimde kızım büyük 3 bucuk yaşında. Bim yakın. Eğer olursa gün içinde kaynanam getirir falan dedim. Bende evde sıkılıyorum o yüzden istiyorum ama bakalım eleman açığı şu an yokmuş. Yakınlarımızda şok market yok olsa bende başvuru yapardım ama a101 i İstemiyorum